1:a april!

Kommentera
Idag som alltid har Starstable fixat ett aprilskämt, eller vad det ska kallas. Jag hoppas och tror iallafall att det är det! I år är det någon Raptorikon som dykt upp nere vid kartan och jag tror att den är till för att om man trycker på den så ska uppdrag och så ge mer XP. Jag vet inte om det stämmer eftersom att jag inte har några uppdrag på Catherine-kontot.
När jag ville se om det stämde gick jag in på ett annat konto jag har. Men jag är inte Star Rider där och det verkar som att det var kraven. För då fanns det ingen ikon med en liten rolig Raptor på, som kommenterade om man slog i eller krockade i hinder och träd!  Det var lite tråkigt men så får det vara! Nu ska jag nog logga in igen och springa runt med Catherine och se vad som händer när man är på olika platser... :D
 Mitt konto Alva Dragonrider på en annan server!
 
 
Ciao!