Jag är så glad!

Kommentera
Nu kan jag äntligen spela som anlig hoppas jag! Jag fick en dator idag som inte ska gå sönder på ett tag. Den andra datorn var gammal så nu har jag en lite nyare, vet inte om den är helt ny.. Kul i alla fall! Men bilder till bloggen kommer behöva vänta åtminstone till om två veckor tror jag..!
 
Asså Firgrove!!!!!
Jag hoppas att ni har hunnit ta en titt på nya Firgrove för det är sååå fint! Alla detaljer och de fina husen och caféet! När jag såg det idag i spelet satt jag och gapade och travade runt i hela byn och var fascinerad! Hur fint som helst och jag är nöjd med att de gjorde stallet, där man köper hästar, större för jag tyckte så synd om den grå morganen som fick stå där i sitt hörn utan tak eller hö....
 
Idag gjorde jag också klart huvuduppdragen som kom i onsdags och det var underbart! Ska inte skriva något av det som hände, men det var fina och välskrivna uppdrag och  de måste förmodligen ha lagt så sjukt mycket tid på dem! Häftigt säger jag bara!
Ha en fortsatt bra vecka!
 
Ciao!