Level 15!

Kommentera
Innan råkade jag pubilcera ett inlägg med samma rubrik fast utan innehåll. Inte meningen..! :)
Vad det här inlägget skulle handla om var att min Moonwhisper kom upp i level femton igår! Det var när jag satt och levlade på kvällen  och sprang runt i det fina kvällsljuset. Nu har jag inte någon häst som jag absolut måste levla även om jag har fyra stycken kvar i levlarna runta 8 och 10.                                                    Är det bara jag som är sån? Att jag tycker att det är jättekul att levla vissa hästar medan nordsvensken och ponnyerna blir tråkigare att springa runt med!? Min nordsvensk är i level 8 tror jag, min Jorvikiska ponny i level 7, min ponny med ett rasnamn jag inte kan stava men den säljs i Valedale, är i level 8 och min urhäst från förra "omgången" i somras är i level 11 men ska väl levla honom lite.
Men just nu är jag ju lite sugen på att köpa en haflinger och levla den, den är ju såååå söt!
 
Det var mina tankar om levlande och Moonwhisper!
 
Ciao!