Okej!

Kommentera
Nu fattar jag vad alla andra tyckte var så roligt med första april! :) I morse kunde inte jag se den lilla Raptor-ängeln(?!) så jag hörde bara hans ljud. När någon skrev i global att han skrek något roligt i Fort Pinta så red jag dit men hörde bara hans vanliga ljud. Så jag loggade ut och var inte fullt nöjd men tänkte att det var allt.
Men när jag nu på kvällen loggade in för att levla fick jag se den lilla Raptorn flyga vid min axel och skrika distraherande och roliga saker. En rolig kommentar var att James var elak för att han inte gav Raptor pengar... En annan var "stort vitt hus!" när vi red förbi Vingården... Några roligare än andra men de peppade mig till att levla på flera ställen jag inte levlat på sedan några veckor! 
Han syns inte så väl men han finns där! Alltid bredvid dig... tills midnatt eller nåt när de tar bort det. Men ändå!
 
Ciao!