Så sjuk exalterad...

Kommentera
...över huvuduppdragen men också över vad vi har fått höra kommer på onsdag!! Firgrove såg så mysigt ut i videon SSO har släppt på YouTube och deras nyhetssida. Med alla de fina husen och definitivt ingången när man kommer och rider upp mot stallet och murarna. Vill nästan flytta dit nu! Men jag har flyttat så mycket på sistone så att det blir synd om mina stackars hästar som måste röra på sig.. ;-) 
 
Föder ni upp hästar från SSOs app?!
Det gör jag i alla fall, jag har fött upp en mustang sedan innan och nu är jag klar med min första Haflinger! Kan dock inte föra in henne i spelat ännu, har brist på starcoins... Ehe.. 🙃 Jag håller också på att föda upp den mörkaste Haflingern för att se vilken av de två hästarna jag vill köpa!
 
Har tyvärr inte möjlighet att spela nu under nästa vecka, har ingen dator... Men jag kan försöka skriva på bloggen med jämna mellanrum! 
Har heller inte gjort klart huvuduppdragen ännu vilket är tråkigt! 
 
Ha en underbar vecka!
 
Ciao!