Gissa vad..!!

Kommentera
Gissa vem det här är?! Jo, men visst är det...
 ...Ronja!! Hon är från början döpt till Roseninja. Min nya Hannoveranare som jag köpte i torsdags. Hon är köpt i Gåd och är en flugskimmel, men jag tycker att man inte ser prickarna bra alls. Det gör dock inget för hon är fin utan dem med! 
 Hon är nu i level 6 sedan jag levlat några få banor idag och igår. Den nya tävlingen som är kvar en vecka endast och bara Hannoveranare får delta i, är så fin! Det är kul med nya hindertyper och allt är snyggt gjort!
 
 Detta sto är nu i level 15 (har varit i en vecka...) och jag insåg en sak när jag sprang runt med henne och så plötsligt ville hon ha hovarna kratsade. Jag satt av och tog fram min hovkrats, och så började jag kratsa. Det jag såg var i alla fall hur hon har benet, ser ni att det är utåt böjt?! Jag tror inte att jag tycker att det är något dåligt, det ser lite mer troligt ut nu än innan (det är så på alla hästar) men jag vet samtidigt inte om det är meningen att det ska vara så eller om det är något som är fel.
Vad tror ni?
 
 Det var allt jag hade idag!
 
Ciao!