I´m back!

Kommentera
Hej, nu är jag tillbaka efter ett underbart ridläger på 8 dagar, med underbara människor och hästar!
Hästen jag hade hette TomLee och är en svensk ridponny (ganska säker), han är brunsvart och urgullig! Jag har tyvärr inte några kort från lägret på datorn ännu men jag ska visa bilder på allt därifrån sedan, varesig ni vill eller inte. Tom Lee (eller Thompa som jag också kallade honom några gånger...) älskade att hoppa och var pigg, även om han i boxen var det mysigaste ni kan tänka er, han bara stod där och lade huvudet mot min mage och bara andades tungt under tiden som jag kliade honom i pannan.
TÄNK ER DET!!
Jag saknar både honom och alla andra snälla männsikor jag träffade på lägret. De snälla prao-ridlärarana (typ) Ebba, Stella och Siri, de roliga ledarna Moa, Jossan och Anna och ridläraren som jag inte kommer ihåg vad hon hette...... Sofia kanske.
Men jag kommer också sakna stämningen, den glada och energirika stämningen som bryter ut när tjugotre (barn+ledare) hästgalna tjejer umgås en vecka.
Och ja, nu är det över och nästa vecka börjar skolan igen... Woho....
 
Förresten så var hästarna som kom sjukt söta och funderade på att köpa skimmeln och döpa den till Roseninja (Ronja) för att det fanns en häst på lägret som såg ut typ som skimmeln, tyckte jag. Tills jag insåg att det var en flugskimmel så nu är jag osäker, men alla var sjuk fina! 
När jag har möjlighet att ta bilder och lägga in bilder från lägret så gör jag det, ha det bra och ta hand om dig!
 
Ciao!