Mistfall imorgon!

Kommentera
Hej, jag är så glad över att Mistfall kommer imorgon! Just nu är jag sjuk och hemma från skolan så jag har i princip ingenting att göra på SSO då jag både igår och idag redan levlat alla banor (utom ponnytävlingen..). Så min Connermara är i level 11 och om jag är sjuk imorgon med blir det väl lika mycket levlande då!
Hon är så söt, lilla Faith!
 
Om ni inte sett teasern om Mistfall som kom igår så tror jag att länken här ska gå till videon... Om det inte fungerar så gå bara till deras YouTube-kanal eller kolla i appen.
 
https://www.youtube.com/watch?v=1eozIVoRUG8
(När jag högerklickade så gick det att klicka öppna men inte annars, vet inte hur det blir för er.)
Det var vad jag hade idag, om jag lyckas logga in imorgon så skriver jag kanske någonting om uppdragen men jag ska inte spoila för någon.
 
 
Ciao!