Hej då..

En kommentar
...i typ 2 veckor!
Jag ska nu iväg i ca två veckor och jag vill då inte spendera tid vis datorn när jag ska vara med kompisar och familj. Så det här blir det sista inlägget inom 2 veckors tid, jag tänker dock få med allt i det!!
 
1.
Starthästarna och alla i samma modell, kom ju igår och jag tycker att de är superfina. Det enda jag inte gillar med dem är de små hoppen de gör, precis som lipizzanerna gör ni vet. När de står stilla.
Jo, en sak till har jag märkt, men det är inte på alla hästar. Utan bara på "smileyhästen" eller som jag kallar honom, Skymystery. Han har ju en smiley på varje bog som en youtuber var snäll och informerade mig om. ;) Men nu när jag läste i något kommentarsfält så såg jag den. Kommentaren där det stod "Har du märkt att smileyhästen har en smiley mellan frambenen", och då hade jag inte varit inne och kollat på hästarna alls. Så imorse när jag loggade in och kollade på de "nya" hästarna passade jag på att se om det stämde, och ja. Han har toltalt TRE smileys på sig! 
 Här är då min Diamondcry som han såg ut innan! Idag tog jag inga kort på honom eller Skymystery. De var inte i form för det... ;)
 
2.
Corr kom idag upp i level 15!!! Ännu en häst klarlevlad och nu ska jag fortsätta med den hästen jag slölevlar. Men de typ första fem minutrarna med Corr i level femton krockade och sprang jag nog in i alla Jorviks träd, stenar och soptunnor!
Stardancer är just nu i level 11 och vi ska fortsätta uppåt!
 
Ja, dethär var somsagt nog det sista inlägget på ett tag (man vet aldrig om jag får feeling och hittar wi-fi så jag kan skriva)!
Sköt om er och hoppas ni får bra veckor fram över!
 Ciao!
 
 
1 Anonym:

skriven

Vid eller vis?

Svar: Vid, men det kunde man nästan gissa. :)
Catherine Oakmountain