Hej!

Kommentera
Nu har jag en dator att skriva och spela SSO på! Så jag har så klart varit inne och kollat på hästarna... Ne, jag har sett en av hästarna när jag sprang förbi men inte mer. Jag har helt enkelt inte brytt mig om dem, hur söta de än är så har jag redan en arab och andra hästar att levla.
Men jag har däremot letat efter stjärnor, igår när jag började hade jag 39 stjärnor och nu har jag 94 av 103!! Jag har dock typ velat slå till datorn för att jag krockade i allt. Och det var nog mest för att jag spelade sent på kvällen och nu på morgonen som så var fallet. 
 
Men i morse när jag spelade så sprang jag också och gjorde skattjakten, tog ingen bild på shortsen jag fick men på det här:
 Jag sprang över fälten och sedan så såg jag den här och frågade mig vad den gjorde där. Så jag tog en bild och sedan klickade jag på den. Jag trodde att det var något inför nästa uppdatering...
 ..men det visade sig att det var Spirits inbytesgrej bara att den lämnat själva Spirit någon annanstans. :) Men så kan man ju också göra...!
 
Det var allt jag hade idag!
 
Ciao!