Madison!

Kommentera
Jaa! Madison är tillbaka, äntligen. Jag har verkligen velat göra nya uppdrag med henne sedan de gamla tog slut. Det är roligt med uppdrag där man inte riktigt kan säga vad som ska hända redan innan. För Madison är så oförutsägbar man kan vara, helt plötsligt kan hon bara vara borta och så får man leta reda på henne och kan inte säga till henne att skärpa sig. Vilket vissa gånger dock är lite jobbigt...  
Jag vill inte säga allt för mycket om uppdragen då det är taskigt att spoila men jag kan visa detta:
 Jag fick träffa Madisons familj och prata lite med dem innan jag skulle dra iväg igen. Men jag gillar att vi var inne på Leonardos då det känns som om jag aldrig är där annars.
Sedan är det denhär:
 

Den där hästtransporten är den snyggaste jag sett! Den är mycket finare än de rosa och blå vi har i spelet, jag glömde ta fler bilder på den så den ena här är från SSO nyhetssida. Och jag skulle ha tagit kort när de körde iväg. Så perfekt gjort!

Ja, om du gjort uppdragen får du gärna skriva vad du tyckte! Om det inte framgick så älskade jag dem, men de tog slut så fort... Ehe.. ;)
 
Ciao!