StarStable sweet StarStable

Kommentera
Igår kväll kom jag hem igen och jag blev för glad av att äntligen få spela SSO. Tror inte jag har ett hälsosamt beroende av Star Stable.. ;)
Jag var inne och sprang runt, jag levlade dock ingenting utan gjorde bara uppdragen med Tim och lite rykte. Sedan pratade jag också med hon Summerbreeze som står bredvid Tim, med sina rislyktor. En lite rolig sak (eller inte men ni får veta ändå), jag hade tänkt döpa mitt Engelska fullblod Summerspell till just Summerbreeze först men ordet breeze finns inte i namnlistan....
Summerspell
 
Det blir ju så fint när man släpper upp rislyktorna i mörkret. Om ni inte har testat får ni ta och göra det! Jag kom hem så sent igår att när jag loggade in var det nästan mörkt och det var en klubb där som släppte upp massa lyktor i luften.
 Hehe, Diamondcry ser ut som om han sett ett spöke... eller så försöker han stirra sönder något.
 
Vad tror ni kommer i uppdateringen idag? Jag själv har ingen aning då jag varken har SSO på instagram eller facebook och inte vet om de teasat om något.
Men jag hoppas på en ny garderob där det är lättare att sortera, en funktion där hästarna kan ha täcken i hagen eller stallet och grimmor när man leder dem eller någon ny funktion i hemstallet. Det är de sakerna jag vill ha i typ alla uppdateringar :)
 
Jag skriver kanske något mer senare idag när vi fått uppdateringen.
 
Ciao!