STARTIS!!

Kommentera
(Det här är ett väldigt snabbt inlägg då jag precis läst SSO-nyheterna. Så jag kanske inte får ihop bra meningar just nu...) 
 
Min startiiis!
 Vad ska de göra med honom!? Jag vet att många vill att starthästarna ska uppdateras men jag gillar verkligen min Diamondcry. Och även om jag kanske inte var så förtjust i honom i början gillar jag honom mer nu. De gör dock bara en liten förfining och jag tror att de kommer göra den jättebra och jag kommer nog mest tycka att det är annorlunda i början.
 Huu, han är så söt!!
 
 
De ska ju också göra om de andra hästarna i starthästmodellen i samma veva, och det är jag nog nöjdare med. För de är ju inte starthästarna och behöver en liten makeover.
 
Jaa, jag fick plötsligt inget mer att skriva om. Så det var allt jag ville skriva om hästarna. Vad tycker ni om att de ska göra om dem?
 
Ciao!