Corr!

Kommentera
Och nu kan ni kanske undra vem Corr är?! 
Jo, Corr är mitt nya Arabiska fullblod. Han är en väldigt ståtlig valack och med fina tecken i ansiktet!
 
 Visst är han fin! Jag köpte honom i söndags (11 juni, tror jag..) när jag flera gånger varit och kollat på honom! Corrs riktiga namn är Copperrunner. Att han kallas Corr är för att jag just nu (snart inte) läser en bok där det finns en fuxfärgad häst som heter Corr. Hästen i boken är dock inte en arab men jag ville verkligen ha en häst som hette något från den boken. Och det fick bli Corr!
 
Sedan kan jag ju tillägga att den tävligen som kom idag är en trevlig tävling! Det är kul att den bara är gjord för islandshästar, lite tråkigt att jag inte har någon att levla...
 
Det var allt jag hade att skriva om idag, hoppas ni får en trevlig vecka!
 
Ciao!