Del 2

Kommentera
Hej, nu är jag utvilad efter en långhelg och jag ska skriva ett nytt inlägg om mina hästar!
 
 Här är min islänning Angeleye! Hon är en fin skäck med en underbar tölt. Jag köpte henne i februari förra året! Och som alla andra islandshästar är hon köpt i New Hillcrest.
 
 Min Nordsvensk heter Stardancer och hon är köpt på Vingården/Silverglades Hästsportceneter! Jag köpte henne när jag precis skulle komma in i Dinodalen, i level 15.
 
 Det här är min Shirehäst Bravebeauty! Han är köpt i Fort Pinta den andra maj och är inte riden så ofta men väldigt fin på kort. :)
 
 Min Welshponny är som alla andra köpt på Sydhoven. Hon heter Midnightqueen och köptes i slutet av maj förra året!
 
 Här är ett av mina Engelska fullblod, Summerspell! Han är köpt i Månskärebyn förra sommaren i juli! En mycket fin fux.
 
 Min Solobelle är en Lipizzaner-häst! Han är en skimmel som är köpt i Fort Pinta, dagen efter eller dagen då de kom.
 
 Den här Mustangen heter Phantomrebel. Han är ett av fölen som finns i StarStable appen och en mycket fin westernhäst!
 
Det var allt för den här gången, hoppas ni gillade det och att ni får en bra vecka!
 
Ciao!