Kommer sakna dem!

Kommentera
Nu i veckan kommer jag inte ha möjlighet att spela SSO, och det slog mig precis hur mycket jag gillar att levla och springa runt som en galning. Så jag tog ut Corr utan utrustning till Gyllene fälten och sedan sprang jag runt där ett tag och tog några bilder och så! Han är så fiiiin!!
 Här kommer vi Jorvik!
 Det var de bilderna jag tog nu på morgonen. Men sedan var ju inne och sprang runt, levlade lite och hade lite hoppasjuka inatt. Vid tolv, så då tog jag ju några bilder med, eller två som jag inte redan har med i ett inlägg som kommer på torsdag..! ´>´
 Eh.. Här var klockan prick tolv och jag tyckte att det var värt att få med på bild. 
 Lite innan tolvslaget när jag inte visste vad jag ville göra och stod och kollade i Globala chatten.
Det var vad jag hittade på igår och imorse!
Ha en underbar vecka, om allt går bra ska det komma ett inlägg på torsdag!
 
Ciao!