Midsommar och Nätverksfel

Kommentera
Hej, jag hoppas att ni har haft en bra midsommar! Det har jag haft iallafall men det har varit tråkigt att inte kunna spela på en vecka. Det är väldigt bra att midsommaruppdragen är kvar till i juli för jag skulle inte hinna om de bara var kvar en vecka.
 
Har ni också märkt att det blir mycket nätverksfel nu på SSO?
Jag vet inte om det är för att jag har dåligt wi-fi eller om det är något som StarStable har gjort. Det borde inte vara mitt wi-fi för jag har spelat flera gånger på den här datorn där jag är nu... Det kanske är att det är mycket folk på samma ställe och då börjar det lagga och jag blir utkastad, eller? Jag har, på grund av nätverksfelen, inte hunnit göra uppdragen hos Steve med midsommarstången och det. Men jag ska försöka göra klart alla i veckan. 
 Det var vad jag hade att ta upp din tid med idag!
 
Ciao!