Sista!

Kommentera
Hej!
Nu kommer det sista inlägget med mina hästar som jag har just nu! Let´s start!
 
 Det här är mitt andra Engelska fullblod vars namn är Moonwhisper. Han är en fin brun häst med ett litet tecken av en måne i pannan, därav namnet! Han är köpt i New Hillcrest i början av det här året!
 
 Min Haflinger heter Classynova och är en av de som går att föda upp i appen! Jag började föda upp henne dagen hon kom och tog in henne i spelet runt påsk!
 
 Amethystpearl är namnet på den här skönheten! Hon är en Norsk Fjordhäst och, som alla andra, köpt hos kalterna i Dinodalen! Amethyst var den första hästen som var med på bloggen för att jag då höll på att levla henne. Det var i slutet av februari!
 
 Detta är min andra Mustang Wildpearl! Jag köpte henne före Phantomrebel men jag glömde skriva ner henne.. :( Men nu kommer hon! En fin skäck som har underbara gångarter. Köpt åtminstone samma vecka som Mustangerna kom!
 
 Min Frieserhäst heter Charmprincess och är av nya modellen! Hon är köpt hos Tobbe Larsson (på Steves!) och är den med mattast hårrem av de alla! Hon är en underbar häst med fina gångarter!
 
 
 Den sista hästen jag har att visa är Eveningspirit som är en morganhäst! Han är köpt i Firgrove och en en av de hästar jag älskar traven på allra mest! 
 
Det var alla hästar jag äger nu! Men med tanke på uppdateringen igår kommer det snart bo en arab hos mig! ;)  
Jag håller just nu på och överväger vilken jag vill ha! Men när jag köpt den får ni naturligtvis se den!
Ha en trevlig helg och hoppas att ni uppskattade de här inläggen! Jag har lagt ner mycket tid på de med hästarna! <3
 
Ciao!