SOMMARLOV!!

En kommentar
Nu har jag fått sommarlov och är ledig i drygt tio veckor! Så jag har hur mycket ledig tid som helst att spela eller göra annat på. Men idag har det varit tråkigt väder här och det har blivit mycket spelande (tills det började åska...)! Men jag har hunnit med mycket, jag har: 
letat stjärnor och upptäckt nya platser i Epona
tagit fina bilder på mina fina hästar
jämfört Summerspell och Corr
gjort uppdrag hos Jamie
sprungit runt som en yr höna
upptäckt hur fint Epona är
och
levlat Corr som nu är i level sju!
 
Det är vad jag har hittat på. Låter det kul!?
 Det tycker jag iallafall att det varit! Nu får ni några bilder till från när jag insett något eller hittat en plats för andra gången!
 
Här är en platt horisont..! Det tyckte jag tydligen var fint, eller nåt! :D
 Jag lyckades ta en bild är där det ser ut som om Summerspell antingen nyser eller försöker pussa någon..! Vad jag ville visa med bilden var lägerplatsen som jag tycker är en trevlig liten detalj i spelet! Btw, har hon grodkvinnan (hon som gick runt och sålde grodor, ni vet?!) försvunnit eller är hon kvar i träsket någonstans? Jag har inte sett henne sedan dagen hon kom med sina grodor...
 Och här inser jag att allt är så himla fint och att jag älskar StarStable! Kolla bara på grafiken, detaljerna, hästen och karaktären allt är så veckert! Det här var när jag var och letade arkeologistenar.
 
Idag hade jag inte något mer att tillägga, men jag hoppas att du får en fin semester/fint sommarlov!
 
Ciao!
 
1 Anonym:

skriven

Sommarlov!!!! Woho