Hästisar!

Kommentera
Onsdagens uppdatering var urgullig ju! En fjording, en paint (eller vad det var) och en ursöt islandshäst!
Fastnade direkt för islandshästen då jag är svag för skäckar, speciellt de svart-vita! Har dock inte köpt hästen, har fortfarande en mustang kvar som är i level 12. Painten var söt men jag är lite osäker på vad jag tycker om färgen. Tycker att de mörkgråa partierna med små prickar på såg lite skumt ut, man får tycka vad man vill men enligt mig såg prickarna för mycket ut som snöflingor.
Och så fjordingen... 
Jag har inte ens varit och kollat på hästen för att jag inte känner att jag vill ha en fjording till. Har ju min Athemystpearl men har lite tröttnat på dess rörelser och hur den springer.
 
Något mer som kan vara värt att nämna är att jag har jag bytt hemstall från Fort Pinta till New Hillcrest. Kanske inte så intressant... :) Ha en bra helg!!
 
Ciao!