Lite rätt hade jag!

Kommentera
Nu har uppdateringen kommit och den är rolig! Jag har varit inne halva eftermiddagen och spelat, dels har jag gjort uppdragen med paraden som kom och så har jag varit och kollat på Raptor och den modevisningen. 
Jag insåg när jag dansade vid slutet av Fortunaparaden att jag blir lite frustrerad av folk som bråkar i globalchatten. Jag vet att jag inte kan göra mycket åt det och så vidare, men det är tåkigt att se och läsa sådant. Man undrar ibland hur gamla personerna som skriver det, är...
 
Nog med tråkigheter, Fortunauppdagen var typ roliga, jag har gjort dem innan och vet vad som ska göras: man ska först springa till ett ställe för att göra något sedan är någon annan lat och man får putsa hennes skor. Så är rutinerna här på Jorvik, förstår ni! ;)
Nejdå, det var kul och jag fick ju lite XP....
 
Jag gillar verkligen de nya kläderna som kom med uppdateringen. De är fina och typ häftiga, den jag gillade mest var nog skinjackan även om den inte passade så bra in på min karaktär var den snygg. Det mesta såg tillräckligt realistist ut och det var inte bara illrosa byxor med neonblå streck! ;) 
Det var allt för mig!
 
 
När man är trött på all Raptor musik och bara tar sin häst och går...! :D
 Trött häst här!
 
Ciao!