Del 1

Kommentera
Hej! Nu kommer den första delen av mitt stora inlägg med mina söta hästar! 
Jag har totalt 19 hästar (om jag inte räknat fel!) och alla gillar jag väldigt mycket! De flesta får följa med ut på ridturer eller när jag gör uppdrag, regelbundet. Men det finns några små ponnyer som inte alls får följa med ofta, vilket är lite tråkigt!
Jag har bara, genom hela Jorviks historia, sålt fyra hästar. Det är ganska mycket men tre var ponnyer (en kommer jag ihåg namnet på, Scarletmountain) och en stor häst. Jag kommer ihåg alla, men hade nog ingen egentlig anledning att sälja dem!
 
Nu börjar min lista med de sex första hästarna! De är ungefär i ordningen jag köpte dem men är osäker på vem jag köpte först.
 
 Här är min fina och alldeles underbara starhäst, Diamondcry! Han är en skäck och har fått följa med på några äventyr med huvudstoryn! Han är då såklart stallets äldsta häst! Ett Jorvikiskt varmblod.
 
 Det här är min söta Skymystery! Eller som vissa kallar honom, smileyhästen. Och ja, jag har hittat smileyn!! I vilket fall- Han är en Selle Francias och är köpt på vingården/Silverglades sportcenter. Han hänger inte med så ofta men är väldigt gullig, kolla bara på mulen..!
 
Min söta Quarterhät heter numera Daydream och han hade sitt livs höjdpunkter för ca två år sedan när jag precis hade köpt honom och jag hade med honom överallt! Nu står han mest i stallet och kommer nästan bara med ut på uteritter eller utforskning! Jag köpte Daydream hos Marley men jag vet inte om hästen står kvar där sedan Mustangerna kom. 
 
Denna ponnyn heter Moonprincess och är en Jorvikisk ponny! Sjukt söt men jag är inte så förtjust i att levla ponnyer så hon är bara i level åtta. Men hon är i alla fall köpt på ponnypråmen i Fort Pinta!
 
 Det här är en Chincoteague-ponny och hon heter Luckywish! En ursöt brunskäck som är köpt i Valedale! Inte riden så ofta men en väldigt gullig fotomodell!
 
 Fireshadow! Han är en Jorvikisk urhäst som kom förra sommaren! Han är såå söt och just nu är han i level fjorton, han är en häst som jag mest slölevlat sedan förra sommaren och snart så måste jag hitta en ny sådan häst..! 
 
Det var allt för idag! Det kommer nog två delar av det här i veckan och nästa vecka!
 
Ciao!