Jag vill veta mer!!!

Kommentera
 
I december eller slutet av november kom ju Jorvik City till spelet och då kom det ju massa roliga uppdrag och man fick information om olika NPC:er och fick hjälpa dem. Men det känns nu som om det var så länge sedan vi fick uppdrag i Jorviks huvudstad, jag vill liksom veta allt! Och jag är väldigt nyfiken på vad som finns på de platser vi inte kan nå! Typ vid bommarna eller där massa folk står och applåderar och vi inte kan komma igenom, sjukt irriterande!! ;) 
Det skulle vara väldigt kul om vi snart fick veta vad vi ska ha färghinken och soffan vi fick, till. Om vi kanske ska få en lägenhet eller ett radhus att inreda, eller om vi faktiskt bara (som några tror) kommer att inreda vårat lilla extra-rum i stallet! Jag hoppas såklart på en lägenhet eller så, för det hade varit roligt att pyssla där om man inte hade annat att göra i spelet! 
Det tycker jag låter trevligt!
 
Vad tror du vi ska få på onsdag? 
Jag hoppas på lite kläder någonstans, det var länge sedan och jag behöver en ny outfit! Eller om man får hoppas på mycket hade det varit kul med något uppdrag eller kanske till och med ett nytt område i Jorvik City! Det var ju ett halvår sedan vi fick ett nytt område...!
Det är vad jag tycker och tänker på för tillfället! Ha en bra kväll och sov gott!
 
Ciao!
Har ju inte bästa grafiken, vilket du ser om du kollar på bergsväggen! ;)