Onsdagsuppdatering!!

Kommentera
Vad tror ni kommer imorgon?
Nu tror jag faktisk att det inte kommer något stort av anlednignen att det har kommit så mycket de senaste veckorna. Så jag hoppas att Spirit stannar en vecka till och att det kanske kommer några nya fina sommarkläder! Det skulle vara trevligt om det kom någon ljusrosa t-shirt med matchande schabrak, även om jag inte är en rosa-gillande männsika. Men det känns somrigt. Även ljusblått och grönt är trevligt...! 
 
Men det kommer nog inga fler inlägg i veckan, kanske ett imorgon. Men det är kristihimmelfärd och jag ska åka iväg och på söndag fyller en familjemedlem år och då tänker jag umgås med henne!
Det var allt jag har, ha en bra kväll och sov gott!!
 Btw, är det här ett nytt träd? Jag såg det när jag var och tog bilder och jagade Spirit. Det är på det öppna området bredvid Dews ( eller vad han heter) gård!
 
 
Ciao!