Söta hästar!

Kommentera
I uppdateringen som var igår trodde jag inte att det skulle komma något "stort" eller så, utan tänkte att det nog skulle komma några kläder bara. Men då hade jag glömt bort att det var fyra veckor sedan Haflingerna kom! 
De nya hästarna var jättefina, ja det var dem. Men det var ingen av dem jag skulle vilja köpa nu. Jag väntar på nästa starcoins-erbjudande (är lite snål...😊) och sedan ska jag köpa in en Haflinger. I SSO horses-appen födde jag ju upp en av dem och den är såååå söt! Visst är hon!!! Jag gillar verkligen att hon har lite textur i pälsen så att den ser lite levande ut, det tycker jag inte att de i spelat riktigt har.
 Det här är min lilla Northgirl som hon just nu heter, jag är osäker på namnet och ska kanske ändra...!
 
 
Om det är ovanligt många stavfel i dethär inlägget så kan jag skylla på att jag skriver på en surfplatta. Men jag försöker ändra allt rätt och så att det ser ut som vanligt!! 
 
I helgen har jag äntligen ledigt från alla prov, vad jag vet, så då ska jag försöka blogga lite mer. Denhär veckan har jag haft prov;  onsdag  (två stycken Nationella prov i engelska ) och ett i ekonomi idag sedan ska vi äntligen  ha det sista Nationella imorgon i engelska!!😃😆
 
Det var allt för mig, ha en fortsatt bra dag!
 
Ciao!🐴