5 saker du inte vet om Catherine!

Kommentera
Idag tänkte jag skriva en lista på fem olika saker som du inte visste om mig/Catherine. Jag hade tänkt få ihop tio men det blev bara sju och jag kom inte på fler, så fem saker blir det avrundat till!
 
1. I början av min speltid, i säkert ett halvår, trodde jag att det - tecknet som står i vissa blå uppdrag betydde att man blev av med xp. Antingen till häst eller ryttare, därför var jag inte så duktig på att levla i början... ;)
2. Det längsta jag varit borta från StarStable sedan jag började spela (slutet av september 2014), är två veckor. Det var under sommarlovet när jag var bortrest. Annars spelar jag nästan varje dag, till och med på jul-och nyårsafton.
 
3. Den första hästen jag levlade upp till level 15 var min quarter, Daydream. Han hette för övrigt Silverheart från början, men jag tyckte att det lät som ett hårt och kallt namn så jag bytte. 
 4. När jag för första gången skulle rida till Fort Pinta så trillade jag av bron säkert tre gånger och trodde att det var omöjligt att ta sig över. Men efter ett tag skrittade jag över och lyckades ta mig till andra sidan...
5. Den dagen jag skulle testa att ladda ner och spela SSO för första gången i september 2014 så tog det ungefär 2 h att bara laddda ner spelet...
 
Det var allt jag tänkte skriva om och visa idag. Det kanske kommer fler sådana här inlägg om jag kommer på några idéer!
 
Ciao!