Mistfall och animationer

Kommentera
Hej, jag hoppas allt är bra! I veckan har jag varit bortrest och upptagen med annat så jag har inte spelat så mycket StarStable. Jag kollade faktiskt inte ens på den uppdaterade karaktären förrän igår, lördags. Och ja, jag har ju inte hört någon fråga om nya animationer... Jag förstår att de gör det för att det ska bli bättre i framtiden med kläder och så, men man kan väl inte säga att jag gillade animationerna. De var okej, utöver det att jag tycker att det ser ut som att karaktärens huvud är påsatt på fel kropp.
 Förstår ni hur jag menar? Dessutom har hon ingen hals, men jag har hört rykten om att det kommer ändras snart. Hon ser vettskrämd ut just nu! Det är dock kul att karaktären har fått lite mer höfter och jag tycker att benen är bättre än innan.
 Gångstilen är okej, väldigt annorlunda till hur de gick förut. Nu har hon lite attityd!
 Springstilen är lite konstig bakifrån men annars bra och snabb.
 
Idag har jag varit inne och levlat samt tagit lite bilder. Jag har bara en häst kvar i stallet som inte är level femton, det är ponnyn Luckywish som är i level 13. Sedan är alla färdiga och jag kan köpa en ny hästis. Jag tog lite bilder från FP strand över mot det nya området Mistfall också, jag har ganska höga förhoppningar om det då de jobbat så länge på det och jag hoppas att det kommer bli jättefint med mycket skog och grönt!
 
Sedan var jag också inne på frisörsalonger för att kolla på smink, jag kände att jag behöver lite omväxling från det smink jag haft sedan jag blev starrider typ... Då insåg jag även hur läskiga frisörerna/sminköserna ser ut. De har liksom suddiga ögon och hänger med huvudet. Jag kanske kan visa någon bild på det någon gång.
 
Det var allt för idag, jag ska försöka blogga på onsdag eller torsdag samt lördag om jag hinner!
 
Ciao!