Huvuduppdrag!

Kommentera
Jaa! Ännu en gång får vi uppdrag som för oss vidare i historien och visar oss nya saker. Så kul! Jag ska strax in och kolla uppdateringen, om jag kommer in dvs...
Jag är inte inne jättemycket numera därav den dåliga uppdateringen här, men jag är oftast inne och spelar på helger. Dock så hittar jag inte riktigt motivation till att skriva här. 
Jag har precis fört över lite bilder från min mobil till datorn så jag tänkte visa några som jag dels tagit från SSO innan när jag inte visste hur man tog kort med datorn, och lite fint från verkligheten också.
 Här ville jag stoltsera med min mängd starcoins och jorvik shillings...
Jag var så glad för att jag hade kommit på första plats, även om det var ganska tidigt på morgonen.. ;)
Det här är min lilla favvo-häst, den lilla fina fluffiga islänningen!
Det var allt idag!
 
Ciao!