Jarlaheim!

Kommentera
Jag  var precis inne på SSO och gjorde uppdragen som kom igår! De var så roliga, StarStable-teamet är sjukt duktiga på vad de gör. Alla de rörelser karaktären kan göra, plus att det ser bra ut. Jag är imponerad!
 Bara jag som tror att våra karaktärer är typ längst på Jorvik!?
 
Jag längtar tills Thalia har skrivit klart det där manuset hon pratade om. Thalia verkade dock som en väldigt.. eh.. bossig person.. :) Ingen man vill bli osams med i alla fall!
 Jag tycker att Jack (borgmästaren i Jarlaheim) borde ta tag i staden istället för att bara spela datorspel hela dagarna. Det har börjat växa ogräs på gatorna, det brukar inte vara ett bra tecken..!
Det hoppas jag kommer i nästa uppdatering, uppdrag med Jack. Det var liksom (för mig) minst ett år sedan jag hörde något ifrån honom vilket gör mig lite oroad.. :) Var det inte någon annan som egentligen ska vara borgmästare bara att hon har försvunnit... eller?!
 Just nu har jag inget mer att skriva om, snart borde jag ta tag i Ronjas levlande hon är i level 13 och en halv.
 
Ciao!