Klubb!

Kommentera
Hej! Mår ni bra? Det gör jag i alla fall! Jag har just nu typ den bästa SSO tiden sedan jag började spela. Jag har precis fått en kompis som också spelar SSO och vi har pratat en masssa via Skype! Hon heter Ida Lightnose i spelet, och idag har vi pratat konstant i tre timmar. Vi levlade lite och nu är min söta Hannoveranare i level 15!!
 Sedan sprang vi runt lite och pratade klubb!! Vi har nämligen skapat en nyligen och idag har vi fixat klubbhäst och outfit! Vi tänker att vi snart ska börja ta in medlemmar, men vi har lite kvar att fixa och vi ska inte bara ta in folk på måfå utan man får ansöka till oss via brev. Man ska även nå vissa krav och så.. Om man gör det är man förmodligen välkommen när vi börjar ta in folk!
Förresten är ekorrarna typ det gulligaste jag har sett! Men vad ska den heta?!
 Hoppas ni mår perfekt!
 
Ciao!