Påsk!

Kommentera
April, april jag kan lura dig vart jag vill.😊Sorry, var bara tvungen! Det här är ett kortare inlägg och anledningen skriver jag längre ner, hoppas ni förlåter mig. Hoppas också att det kommer något 1:a april-skoj på SSO idag, fast det borde kanske kommit i onsdags då... Men som den där Raptor-grejen som kom 2017 till exempel.
Torsdag
Nu är det äntligen påsk på SSO igen. Det är så trevligt med påsk på Starstable, eller ja jag gillar nästan alla högtider som de lägger in. Jag har knappt spela innan i veckan, jag har varit i stallet varje dag så jag har inte hunnit. Men idag har jag kollat in uppdateringen:
 Jag fattar dock inte riktigt hur det här moln-landet fungerar. Det fanns ju typ inget att göra förutom ett race, och det var bara konstigt och förvirrande enligt mig.
Jag har hittat två stycken ägg idag och börjat få ihop till den nya outfiten. Jag fick en klänning och ett par handskar. Klänningen var en av dem i den nya modellen utan ärmar, den var så gullig med glada färger. Kanske lite för mycket färger men aja...
 Kolla på de gamla kossorna, de nya är mycket finare! Denna bild kommer från midsommar 2017, längtar redan till midsommar. 😕Det är så kallt nu och det är så bra uppdrag vid midsommar, även om de är gamla så är det lite tradition nu.
Idag fick jag påsklov så nu kommer jag kunna spela lite mer och jag hoppas att Ida Lightnose vill leta påskägg inne i spelet med mig.🙂 
Det här blir ett kortare inlägg med bara en dag för att jag ska resa bort imorgon (fredag) tills på måndag, och då kommer jag varken kunna spela eller blogga något. Så det här blir det enda som kommer i veckan fram till nästa söndag.
 Kolla min söta ponny!!!
Ciao!