Vecka 16

Kommentera
Hej! Så, vad har hänt i veckan??
I måndags så kom min söta lilla Spotlightpotential upp i level 15, äntligen.
 Han var väldigt rolig att levla, det kanske bara var för att jag lyssnade på en bra bok samtidigt..😊
Och i onsdags så köpte jag en ny häst!!
Hon är en Lusitano och heter Siennaace, men kallas bara för Sienna. Hon är så fin och jag gillar verkligen piaffen, det hade dock kanske varit roligare om hon hade kunnat göra den under en längre tid. Men aja...
Supersööt!!
Jag har just nu startat upp ett instagram-konto som jag ska ha till bloggen och håller även på lite med en YouTube-kanal. Jag har bara lagt upp ett inlägg på insta nu, men jag tänker att jag ska försöka lägga upp ett inlägg i veckan, minst. Jag heter catherineoakmountain där också.
 Här var första gången jag såg henne i mitt stall!😍
 Hon är redan nu i level sju, men jag tänker inte pressa levlingen då jag inte tänker köpa en ny häst på ett tag. Det är dels för att jag knappt har några starcoins kvar...🙂
Ännu mer bilder på Sienna kommer upp på instagram!
Det var allt för veckan, hoppas ni får en trevligt dag! Jag lägger upp ännu ett inlägg här på söndag som senast.
Ciao!