Sommar-outfit

Kommentera
Förra veckan hittade jag en ny outfit som jag verkligen gillar!
Både hästen och outfiten är så fina och jag tycker verkligen att det är en somrig klädsel.
 
Hästen:
Sadel: svart-och gråfärgad sadel, "Jaharla" Governor's fall
Träns: svart-och gråfärgat träns, "Jaharla" Governor's fall
Schabrak: från en Min Häst-tidning (värdekod som inte fungerar längre)
Benlindor: från en Min Häst-tidning (värdekod som inte fungerar längre)
 
Ryttaren:
Hjälm: enkelt snygg ridhjälm, Governor's fall, Madam Asp-butiken.
Handskar: svarta torghandskar, Jarlaheim "Hatt och handske"
Linne: gult midsommarlinne, jag vet inte vart den kommer från men jag antar från något av de äldre midsommaruppdragen eller butikerna)
Jeans: jag tror de är från en värdekod som kom för ett tag sedan: ST4RST4BL3N3WS
Skor: svarta terrängboots, New Hillcrest "Winterwells skor"
 
Det var den outiften, hoppas att ni tyckte att den var fin!