1 år!

Kommentera
Hej, idag fyller bloggen 1 år, yay! För att fira det ska jag återigen visa alla mina hästar i spelet och vissa berättar jag även lite om. :) Hoppas inte att jag missar någon, jag lyckas alltid räkna olika...
Först ut är mina ponnyer Midnightqueen, Moonprincess och Luckywish:
 
 
Nu kommer mina Engelska fullblod och efter dem mina Mustanger:
 Summerspell, honom köpte jag först av de Engelska fullbloden.
Moonwhisper
Mustangerna är så söta!! Högst upp är Phantomrebel och sedan är det Wildpearl.
Mina köldtåliga hästar:
 Stardancer
Amethystpearl, han var den första häst som fick vara med på bloggen!
 Classynova
Angeleye, hon är min första islänning!
Pearleye, eller Perla som jag brukar kalla henne.
Och så nya lilla Nordsvensken, Royalwish.
 
Här kommer en liten blandning av hästar:
 Roseninja aka Ronja.
 Bravebeauty
 Copperrunner, eller Corr som han även kallas.
 Eveningprince
 Charmprincess
 Daydream
 Skymystery
 Solobelle, honom döpte jag när det fortfarande gick att ändra språk så att namnen blev olika. Hans namn är på spanska.
 Fireshadow
 Faithecho, fast jag brukar bara kalla henne för Faith.
 
Sist men inte minst: min startis Diamondcry! Jag har först en bild från innan han blev uppdaterad:
 Han var ju söt då med, men kolla bara på öronen! Han behövde verkligen en uppdatering.
 Han blev supersöt efter den! 
Hipp hurra till bloggen, jag har inget mer att skriva om idag. Men vad tror ni kommer för uppdatering imorgon?
 
Ciao!