Kul

Kommentera
 uppdrag som kom i onsdags!! Det är bra att de fortsätter med lite uppdragsserier, men jag tycker att de borde fortsätta med lite andra uppdrag också. Det finns ju andra som behöver fortsättas med, som t ex Herman. Han har varit borta och instängd väääldigt länge nu!
 Men de har säkert någon idé med det.
Jag brukar inte kolla på SSO game news, men den här veckan gjorde jag det. De pratade om något med nordsvenskarna som de för tillfället tagit ur spelet, men som snart ska komma till hästmarknaden! Jag hoppas det innebär att det kommer en uppdatering på dem till nästa häst-tillfälle, de behöver det verkligen.
 Kolla vad som händer när man åker till Månskäreby! Någon på SSO´s HQ har rört något de inte borde... Blev lite förvånad när jag skulle göra rykten hos Hayden, jag hoppas de ändrar det snart för det är konstigt med ett hus mitt i vägen...!
 Ciao!