Level 15

En kommentar
Min fina Nordsvensk är i level 15 nu, så igen: jag har inga hästar att levla..!
Han rör sig ganska mycket och är svår att få en bra bild på... 
Lite konstig bild men han är iallafall superfin, nästan alltid...
 Det är bra att hästis passar i alla sorters utrustning, både engelsk och western. Men jag har tänkt på en sak: alla hästar i spelet är inte så bra att jämföra i mankhöjd. Det är svårt att förklara men till exempel är Mustangen och Nordsvensken lika höga i manke och Mustangen är till och med muskulösare. Det borde kanske inte vara så, men så länge de ser bra ut för sig så... :)
Den här bilden är ganska gammal, men Wildpearl är så söt!
När jag och Ida Lightnose sprang runt för att kolla på hästarna som ställdes ut i stallen när alla uppdaterades, hittade vi denna sötisen:
 Det syns inte så bra på bild, men det är en Lipizzaner som är flugskimmel. Superfin (även om den är lite blågrå-aktig...) så jag hoppas vi kanske kommer kunna köpa denna snart!
 Ciao!
 
1 Anonym:

skriven

Du har blivit bättre på att ta bilder! Har du en ny dator?

Svar: Tack! Jag fick en ny dator under sommaren 2017, men annars är det kanske redigeringen av bilden.
Catherine Oakmountain