NorthSwedishHorse!!

Kommentera
Äntligen! Så som jag har väntat på detta ögonblick: det ska komma nordsvenskar till spelet!! Iiih, vad jag är exalterad. Jag hoppas att de verkligen blir bra nu, det finns fina saker med de gamla med.. men det finns mer på dem som inte är bra...
Kolla bara på hur de hoppar... Det är som om de inte riktigt kan böja benen bra så de bara går i 90 grader typ... Det är svårt att förklara men tror att ni fattar. Sedan går de konsigt med bakbenen i nästan alla gångarter, det blir lite som ett veck ovanför benet. Plus att de känns gamla och lite skruttiga om man bara tänker på Connemarorna.
Men bara för att det ska komma nya hästar så får vi inte glömma bort de gamla! Så idag hade jag en liten photoshoot med min lilla Stardancer:
 
Det var nästan alla bilder! Jag tänker spara de andra till senare, om jag någon gång kanske jämför de gamla vs de nya!
 
Ciao!