2018!

Kommentera
Jag hoppas att ni haft en bra jul och ett fint nyår! Det har jag haft och jag har spelat ganska mycket SSO! Min lilla connemara är i level 15 nu, hon gick upp i level precis!
 Hon blev väldigt nöjd när hon fick ställa sig och vila. Kolla på min söta lilla Foxie, hon hoppar runt så gulligt!
Nyårs-grejerna som kom i onsdags var okej. Det var inte så maffiga eller häftiga fyrverkerier som jag hade hoppats, men klänningen som kom var fin! Jag önskar att vi kommer kunna ta av handskarna på karaktären någon gång. Det ser inte jättebra ut när det är korta ärmar och sedan handskar.. men man kan ju tycka olika!  
Allt är så fint inne i Mistfall och jag är snart beundrad med Jorvik Rangers även om jag inte gjort tävlingarna varje dag!
 När jag levlade Faithecho i Dino märkte jag det här: de har ju ställt renarna mitt i tävlingen. Smidigt och så...
 Kolla vilken söt hästis! Jag såg den någon gång när jag trodde att servern var öppen men när jag öppnade spelet kom denna upp. Om jag inte har fel kan det vara Therese Fishgirl som målat den.. Jag vet inte riktigt.
Det var allt jag hade att skriva om idag!
 
Ciao!