Cirkus!

Kommentera
Äntligen en ny cirkus! De lade ju ut på instagram förra veckan att det skulle komma en ny och jag tyckte den verkade fin. Men väldigt rosa och lila... Det blev bättre jag jag såg den i spelet, tyckte jag. Det är dock tråkigt att de bara ändrade utsidan av tältet och inte insidan. Om man kollar upp i taket ser man att duken är röd och gul fortfarande.
Nu kommer lite före och efter bilder på hur cirkusen såg och ser ut:
Före:
Efter:
Som sagt är det lite tråkigt att de inte ändrade insidan av cirkusen så där ser det ju likadant ut som innan, men den nya utsidan blev fin.
Instagram är typ bombad med kommenatrer om hur snygg Ydris blivit. Han är ju fin och så men kanske inte så snygg som alla andra säger... Men det  är det roligt att läsa kommenatrerna från nöjda människor!😁
 (Bild från google)
Darklord kom upp i level 15 igår kväll, så nu väntar jag bara på de nya Jorvikiska ponnyerna. Jag är så taggad på att se hur de blir!
Vad tyckte ni om uppdateringen? Jag gillade den ju faktiskt och den nya laddningsskärmen var gullig.
Ciao!