Sommarlov!

Kommentera
Hej! Nu har jag äntligen fått sommarlov och jag ska utnyttja det till fullo.
Det innebär att jag ska försöka spela så mycket som det går men också vara med familj och vänner. Bloggen kommer inte prioriteras i första hand och jag har ganska många planer och resor som redan bokats. Så tyvärr kommer det kanske inte komma upp inlägg varje vecka längre. Vi får se vad jag har tid med. Det kanske kommer ett inlägg om midsommar-uppdateringen, som kommer nästa vecka, när jag haft tid att spela igenom det som kommer.
Men nu kommer lite bilder och mina tankar om lite olika saker som hänt. Hoppas ni gillar dem, det är inte så speciella bilder men jag ska försöka förklara dem så bra det går...☺
 
Här stod jag och Ida och pratade i FP när det kom någon och hoppade över mig och tog en bild samtidigt. När man gör det så stannar ju karaktären upp och detta hände:
 Vädekoden TOGETHER2018  (tror jag🙃) ska ge denna tröjan:
 Jag och Ida sprang runt i spelet och kollade på olika saker som vi trodde ändrats. Det gjorde oss typ besatta och vi trodde att allt var uppdaterat. Här kommer lite av sakerna:
 Stenarna i muren på Stormgården ser bättre ut.
Veden. Visst ser den bättre ut!
Staketet. Lite osäker på detta men Ida sa att det såg nytt ut och det har ju faktiskt fina detaljer.
Den sista saken var detta staketet till en paddock. Det ser också mycket bättre ut!
 Vad tyckte ni om uppdateringen på tävlingarna, allt med medaljerna? Jag antar att jag gillade det, det är ju kul att få en guldmedalj! Men eftersom jag inte brukar resultatstävla så blir det något som bara påverkar mig när jag levlar.
Så surt att få silver bara för att man är 25 hundradelar för sen...😄
Hoppas ni får en bra helg med lagom mycket värme och fint väder! Här kommer en bild på mig och Ida i
våra förberedda midsommar-outfits.
 Ciao!