Herman!

Kommentera
Jag blev sååå glad när jag såg uppdateringen som kom i onsdags. Det var verkligen på tiden att Herman får bli räddad, undrar var han tog vägen nu...
 
Hästarna var också jättefina, man jag vill nog inte köpa någon av dem. Inte nu i alla fall.
Nu vill jag att SSO ska fortsätta med något på Sydhoven kanske...! Det hade varit roligt att få lite mer information om dem som bor där.
 Här kommer två outfits som jag gillar just nu och rusar runt i:
Den här är nog den finaste av dem och jag springer runt med den hela tiden. Fast jag tror inte den är tävlingsbar, inte tröjan i alla fall. Den kommer från Lifetime-shoppen i Moorland.
 Denna outfiten är kanske inte jättefin eftersom det är så mycket olika färger. Men jag tycker ändå att den är helt okej, man lär sig att gilla den. Min lilla Faithecho är en bra modell!
 
Charmprincess
 
Ciao!