Level 21!!!

Kommentera
På onsdagen förra veckan gick min karaktär upp i level 21! Så som jag längtat, inte för att det gör någon jättestor skillnad men jag tycker verkligen om den där 1:an!
 När jag gjorde de här uppdragen räknade jag typ minuterna till jag skulle gå upp i level och jag fick exakt 80 000 XP när jag hämtat hem alla kossor, tror jag. Tycker synd om Ida Lightnose´s öron när jag gick upp i level, kan ha gjort ett litet skrikljud... ;)
Tidigare i veckan hade jag en lite photoshoot med min Daydream och lilla Foxie:
 
Jag måste verkligen hitta ett bra redigeringsprogram till mina bilder. De här bilderna blir antingen lite mörka/ ljusa och jag får dem inte som jag vill. För att få ha solar i sina bilder så måste man betala, med det redigeringsprogrammet jag har nu, och det vill jag inte. 
 Kolla Idas lilla fina räv! Det är en av de nya som kom i onsdags. Jag hoppas det kommer en bra uppdatering på onsdag, kanske något man måste göra lite rykte för att få.
 
Ciao!