Spoiler alert!

Kommentera
Onsdag före uppdateringen:
-Det här tar lång tid... Undrar vad som kommer idag, såhär lång tid brukar det inte ta.
Jag läste på en blogg precis och såg att hon som skriver den tror att det kommer huvuduppdrag, de med Herman. Jag hoppas också att det är vad som kommer, speciellt nu när det tagit så lång tid för dem att uppdatera. 
Men det kan ju också vara ett nytt område inne i Mistfall-delen. Det skulle ju vara kul, men det brukar ju alltid komma Sneakpeaks då... Så jag tror på huvuduppdrag.
Jag undrar vad som kommer...
 
Onsdag efter uppdateringen: 
Huvuduppdrag!!!
Ja, det kom huvuduppdrag idag! Det var så bra uppdrag genom hela delen, jag ska inte berätta mer om dem. Men jag kan säga att jag ser fram emot att de ska fortsätta imorgon, (vilket de ska eftersom jag inte sover över). Men här kommer två bilder:
Det var ett fint sto. Haflingerna är alla så fina!
Min fina lilla starthäst. Han blev lite trött efter allt springande men är så duktig som orkar stå ut med mig. 🙂
 
 Torsdag:
Nu har jag gjort alla huvuduppdrag. De är så bra (utom några stavfel på vissa ställen..) och jag vill verkligen ha fler uppdrag genast! 😉 Det var bra att det var långa uppdrag med lite bakgrundshandling och mycket som hände. Men jag är lite förvirrad över hur Justin hamnade på vissa ställen och lite vad som hänt.. Men jag skriver mer när fler hunnit göra uppdragen.
Spoiler alert:
När jag gjorde ett av uppdragen, de med Maya och stoet osv, såg jag en sak. Maya heter Dew i efternamn! Alltså Dew, som de som lämnat två gårdar efter sig i Epona och på Glömda hedarna. Jag undrar om de tänker bygga några uppdrag på det med eller om de tänker lämna mig nyfiken som de ofta gör...
 Här står hon och sover i mitt stall... Det händer faktiskt ganska ofta..😊
Fredag
 Idag gjorde jag bara hästmarknaden när jag loggade in. Efter huvuduppdragen har de lämnat några föl i Jorvikstallets arena, de är så söta. Jag undrar om vi kommer få föda upp alla de fölen i appen som går lösa där.
Det här fölet är så gulligt! Tänk om vi kommer kunna föda upp det i appen. Det kanske skulle kunna vara ett svenskt halvblod? Jag hoppas i alla fall det.😉
 Lördag
Idag loggade jag in och pratade lite med Ida Lightnose i typ en timma och sedan har jag sprungit runt på hela Jorvik och tagit massa bilder. En av mina Mustanger fick vara modell idag och han var bra på det! 
 Det känns som om Mustangerna rör på sig midre nu än vad de gjorde innan, men det är förmodligen bara för att vi har fått så fina nya hästar nu som rör på sig mycket...
 
Vad tycker ni om upplägget på det här inlägget? Alltså att jag skriver lite om varje dag jag spelat under veckan, tar med lite bilder och mina åsikter om uppdateringar. Har ni några andra idéer?
 
Ciao!