The Fortuna Festival!

Kommentera
Jag gillar verkligen fortuna-festivalen på Jorvik, det är så kul att springa runt och leta efter guld. Men jag tror dock att jag redan har fått allt man kan, det var ju inga nya husdjur eller något, vad jag vet. 
SSO skrev i nyheterna i onsdags att de hade fixat en ny funktion med hur man tar bilder. Men för mig går det inte, eller så bara har de gömt mappen väl... Så jag får fortsätta som innan.
 På det här stället i Mistfall är det sååå fint! Jag gillar vekligen att man ser lite solstrålar och färgerna är så fina, min lilla hästis också.
Har ni sett de små vita rävarna som springer runt i Dinodalen? De är så söta, tror inte att man kan köpa dem någonstans än. Men jag hoppas de kommer om det kommer fler rävar, de är lite större än de vanliga rävarna som ni kanske ser.
(Ja, jag rider runt i t-shirt i Dinodalen. Ida Lightnose klagade på det med ;) ) 
Jag har börjat försöka göra korta videor eller bildspel till en framtida YouTube-kanal som jag kanske vill starta. Jag ska fixa allt innan jag visar upp den eller länkar videor osv. Men tänker mest att den i början ska bestå av korta videor på mina fina hästar.
Idag blev kanske ett kortare inlägg än vanligt, men jag har bara inte spelat så mycket denna vecka heller.
 
Ciao!