Outfit och potatistävling!

Kommentera
Nu kommer veckans outfit, hoppas ni gillar den! Den är kanske inte helt perfekt men det får gå. Som sagt ska jag försöka planera mer, men då behövs mer tid som jag kan sitta vi datorn.
Outfiten är ganska vardaglig och den passar kanske mest om du ska ut på en ritt i skogen och tänker hoppa några hinder. Om jag hade tänkt igenom platsen jag skulle fota på före jag lämnade hemstallet så skulle jag satt på ett par benlindor så hon inte skadar benen...
Häst:
Sadel: brun shabby chic-sadel, Paddockön "Jarlassons butik"
Träns: brunt shabby chic-träns, Paddockön "Jarlassons butik"
Schabrak: vitt ridinstruktörs-schabrak, vet inte var det kommer från dock.
 
Ryttare:
Hjälm: svart mockahjälm, från uppdrag med Hayden.
T-shirt: vit pikétröja, Jarlaheim "Jarlastjärnan"
Handskar: svarta torgvantar, Jarlaheim "Hatt och handske"
Ridbyxor: bruna ridbyxor med knästrumpor, Goldspurs kvarn "Goldspurs butik"
Skor: svarta terrängboots, New Hillcrest "Winterwells skor"
 
Uppdatering
Uppdateringen var bra! Det är bra att det kommer fler flikar till garderoben och potatistävlingen är väl rolig, tycker jag.
Det var ganska mycket folk vid Marley igår!
Det är ju kul med uppdrag, men mest gillar jag potatis-kläderna man får!😁 
Jag fick ingen bra bild på den, men det här är i alla fall skjortan man fick! 
Nu ska jag logga in i spelet och se om man ska köpa lite ny utrustning och sortera i garderoben.
Hoppas ni får en fortsatt bra vecka.
Ciao!