Outfit och vecka 19!

Kommentera
Hej! Jag hoppas att ni haft en bra vecka med fint väder! Idag kommer ett kortare inlägg med text från tre dagar och bilder på en outfit. Hoppas ni gillar inlägget! 
 
Måndag
Idag har jag fixat ihop en outfit och tagit lite bilder. Det är inte den finaste eller mest matchande outfiten, men jag är ändå ganska nöjd. Bilderna är inte redigerade alls nu, så tänk inte på kvalitén...
Han ser riktigt fin ut i gångarten här!
Hjälm: svart mockahjälm (från uppdrag med Hayden)
T-shirt: vit pikétröja (vet inte varifrån, kanske arenan vid Jorvikstallet)
Handskar: ett par svarta (som jag inte vet var de kommer från..)
Ridbyxor: bruna ridbyxor med knästrumpor (Goldspurs kvarn)
Skor: svarta terrängboots (New Hillcrest, Winterwells skor)
Sadel: bergssätet (Firgroves hästaffär)
Träns: mörkt höstträns (Valedale, hästarnas värld)
Schabrak: elegant schabrak  (Dundull, Dundulls utrustning)
Benlindor: vita benlindor (Kringresande marknaden)
 
Tisdag
Idag var jag i stallet så jag spelade inte så mycket. Men det blev en kort uteritt med Spotlight.
Onsdag
Idag kom ju uppdateringen upp ganska sent så jag har inte hunnit spela igenom alla uppdrag ännu. Jag började på de med Madison, men blev inte klar. Eftersom jag ska resa bort i helgen så kan jag inte spela klart dem förrän på söndag morgon.😕
 Pearleye fick komma ut på en liten springtur innan hon får stå stilla ett par dagar. 💕
Nu när jag ska resa bort så ska jag inte spela något. Det innebär att det här är det inlägg som kommer den här veckan.
 Ciao!