Teddy!

Kommentera
 Här är min fina nya lilla hund! Jag tänker kalla honom för Teddy, det är ett så sött namn.😊
 Så söta!
 Jag är väldigt nöjd med mitt hundköp. Jag vet att de var ganska dyra, men han är så söt att det var värt det!
Vad tyckte ni om "aprilskämtet"? Jag tyckte att det var helt okej och det var ju en rolig detalj även om det bara var under en dag!
Sjukt stort huvud!
Tidigare i veckan vaknade jag jättetidigt och loggade in i spelet när knappt någon annan var inne. Det är lite tråkigt för då händer det inget, men samtidigt är det en bra chans att ta bilder på populära platser!
 Det har inte hänt så mycket mer intressant i veckan. Om ni vill ha mer uppdateringar av mig får ni gärna kolla in min instagram (catherineoakmountain) där jag försöker ladda upp ca 3 bilder i veckan.
Ciao!