Whaaat!?

Kommentera
Asså vad vill de!
Jag vet att alla kanske inte hunnit upptäcka detta men det är borta nu så det är inget som går att upptäcka nu. Men efter uppdateringen i onsdags så kunde man ta av hjälm och handskar på sin karaktär, sjukt bra även om det enligt mig som spelat så länge var ovant. Och man kunde dessutom se att de andra tagit av hjälmen, innan kunde man ju dölja sin egen hjälm men andra såg den fortfarande.
 Men så loggade jag in idag på morgonen, då var jag utan handskar men när jag skulle levla ville jag ha på mig handskar och hjälm så jag tog på mig det och levlade lite. Sedan bytte jag häst till en annan när jag skulle göra hästmarknaduppdragen och försökte ta av handskarna, men det gick inte. Först trodde jag att det var fel på mitt konto eller nåt och tänkte att det var tråkigt för att jag gillade möjligheten men så läste jag en blogg i eftermiddags där hon som skriver den skrev att det var likadant för henne och att det var StarStable-teamet som tagit bort det.
 
När jag läste det lät det logiskt och nu utgår jag från att det är så. Men jag hoppas verkligen att vi kan få tillbaka det senare i sommar eller helst inom kort. `<`
 Det var allt jag hade idag, hann ni också märka att man kunde ta av handskarna i så fall vad tyckte ni om det? Hoppas ni får en fortsatt bra dag, imorgon kommer nog mina tankar om uppdateringen i onsdags!
 
Ciao!