Happy Halloween!

Kommentera
Jag har idag varit inne och spelat lite, gjort alla uppdrag och testat lite funktioner! Det har varit väldigt dålig uppkoppling för min del. Allt har laddat länge och lite så... Men jag lyckades spela igenom uppdragen och imorgon kommer jag kanske leta lite spöken, min mikrofon fungerar inte just nu vilket gör spelandet lite tråkigare. Jag kan inte prata med Ida Lightnose då. 
Jag tycker i alla fall att uppdateringen är jättebra och rolig, jag är supertaggad på massa halloweensaker i spelet nu! Idag tänkte jag bara visa lite bilder från vad jag hittat på! 
 Den första nya "hästfärgen" jag provade, Zombie-Diamondcry!
Här har vi sällskap av lite fladdermöss!
Den sista jag provade var brinnande hovar på hästis! Vi tänder eld på Jorviks alla skogar och ängar.... ehehe... Ja, senare i veckan ska jag testa de andra grejerna, vi får se om jag lägger upp det här eller inte. På fredag ska jag åka bort och då kommer jag vara borta i kanske en vecka, har ingen aning om jag kan ha med datorn dit, så då står det nog tomt här. Men om några veckor kommer det nog ett lite längre inlägg!
 PS. Jag märkte den här lilla konstiga saken när jag var inne och spelade i lördags... vad har hänt här?! :)
 
Nu ska jag fixa lite med bloggens design och se om jag kan få hit någon fin höstig bild!
 
 
Ciao!