Sommarens huvuduppdrag

Kommentera
Nu under sommaren så har jag ju haft en paus från bloggen för att jag rest runt en hel del. Men StarStable tog inte sommarlov och de har gett oss en massa huvuduppdrag! Jag har spelat igenom vartenda uppdrag så fort de kommit och nu tänker jag att jag ska visa lite bilder och dela med mig av några tankar jag fick under tiden jag gjorde dem.
Så, varning för spoilers!
Alla uppdrag som kommit under sommaren har varit välgjorda och intressanta. Även om vissa varit lite korta och man inte alltid förstått att det var slut.😊 Men det hände mycket under uppdragen och viktiga saker förändrades...
Vi hittade äntligen Concorde! Det tog ett litet tag innan vi fick ut honom ur buren men det fick vi till slut och han är så söt och liten.
 Jag hoppas att StarStable blir klara med uppdateringarna av alla star riders och deras hästar. De hänger inte riktigt med i resten av Jorviks förändringar... Men Star Stable teamet har väl skrivit ut att de håller på med dem om jag inte minns fel.
 Vi blev ju även förvandlade till en fin Lusitano och fick tävla! Det var lite för nära att jag förlorade den tävlingen och det hade inte varit bra.. Antar att det kanske inte går att förlora helt dock, med tanke på att man då skulle vara en häst hela tiden då...🙃
När vi träffade Ydris och alla hans pandoriska trick.
De sa ju i slutet av de senaste uppdragen att nästa gång vi hörde av huvuduppdragen så skulle det vara för att vi skulle rädda Anne. I veckan lade StarStableOnline ut på sin instagram en kort video med Ydris och lite annat. Jag tror att vi har en spännande onsdag framför oss!
 
Ciao!
 
Jag är inte alls aktiv här, så om ni vill kan ni istället följa mig på instagram: @catherineoakmountain.